Waarom je geen Instagram-volgers zou moeten kopen

2 belangrijke redenen om uw Instagram-volgers op de juiste manier te laten groeien

We hebben het de laatste tijd gehad over hoe geweldig een tool Instagram kan zijn voor uw bedrijf. Instagram zit boordevol marketingmogelijkheden – van betaalde advertenties tot IGTV tot productposts.

De aandacht van mensen trekken gaat echter niet alleen over het delen van een afbeelding en het verzamelen van Likes en volgers. U moet tijd besteden aan interactie Vinyadmedia met mensen en het leuk vinden van berichten van andere gebruikers – tijd die veel bedrijfseigenaren gewoon niet hebben.

Het beheren van een zakelijk Instagram-account is een andere taak op je takenlijst die al vol zit met vergaderingen, deadlines en projecten.

Weinig tijd, een grote fout die veel bedrijven maken, is proberen Instagram-volgers of -betrokkenheid te kopen.

Als je overweegt Instagram-volgers te kopen of Instagram-bots te gebruiken om de betrokkenheid te vergroten, doe dat dan niet.

Hier zijn 2 belangrijke redenen waarom je niet wilt betalen voor Instagram-volgers:

1. Instagram-bots zijn niet menselijk

Het lijkt misschien verleidelijk om Instagram-volgers te kopen en bots automatisch commentaar te laten geven, posts leuk te vinden en Instagrammers automatisch te volgen in jouw niche. Door Instagram-bots te gebruiken, lijkt het alsof je veel volgers en reacties hebt – vaak in uren of dagen.

Een Instagram-bot kan bijvoorbeeld reageren met “Geweldig!” op elk bericht met een hashtag die je hebt bepaald en volg de poster.

Het probleem met Instagram-bots is dat ze niet echt zijn. Het zijn robots. U laat uw volgers niet organisch groeien met mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in uw dienst of product, en u kunt betrokkenheid vergeten.

Veel Instagram-gebruikers zijn verstandig met Instagram-bots en zullen niet iemand volgen die een opmerking van één woord op hun post achterlaat. Als ze beginnen te beseffen dat je bots gebruikt, kunnen ze negatief reageren op je merk en ervoor zorgen dat andere gebruikers ook meedoen.

Instagram heeft een groot aantal automatiseringssites en -apps van derden, zoals Instagress en PeerBoost, gesloten vanwege het schenden van hun Communityrichtlijnen en Gebruiksvoorwaarden, dus het gebruik van bots kan zelfs uw account in gevaar brengen.

Bots kunnen ook opmerkingen achterlaten die nergens op slaan en kunnen ronduit ongevoelig zijn, zoals “Zo gaaf!” op een tragische post. Bots begrijpen de context van het gesprek niet, ze voegen simpelweg commentaar toe op basis van een hashtag.

2. Het kopen van Instagram-volgers is een grote nep

Het kan verleidelijk zijn om je aantal snel te vergroten door Instagram-volgers te kopen, vooral als je ziet hoe goedkoop het is – sites zoals Buzzoid vragen slechts $ 3 per 100 volgers.

Nou, ten eerste: als je Instagram-volgers koopt, ga je in tegen de gebruiksvoorwaarden van Instagram.

Instagram houdt nepvolgers in de gaten en verwijdert hun accounts, dus de kans is groot dat je uiteindelijk betaalde volgers kwijtraakt en dat je Instagram-account eronder kan lijden.

Andere problemen met het kopen van Instagram-volgers zijn:

• Het verhoogt de betrokkenheid niet omdat de bots niet betrokken zijn bij uw inhoud.

• Het vernietigt je merkreputatie omdat je publiek ziet dat je een groot aantal volgers hebt, maar een beperkte betrokkenheid.

Er is geen gemakkelijke manier om je Instagram-volgers te laten groeien. Als je snelkoppelingen maakt, loop je het risico verbannen te worden door Instagram en je reputatie te ruïneren.

U kunt beter boeiende inhoud plaatsen, interactie hebben met mensen en de juiste hashtags gebruiken om uw publiek aan te trekken en vast te houden.

Het is simpel: je kunt het niveau van menselijke interactie dat de huidige Instagram-gebruikers van merken verwachten niet automatiseren.